در دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1400/9/24 | 

چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هدف از برگزاری چهارمین رویداد ایده بازار فرآورده های بهداشتی، شوینده و سلولزی شناسایی طرح های فناورانه در حوزه های مواد اولیه، فرمولاسیون و فناوری نانو در سطح کشور، کمک به تجاری سازی و جذب سرمایه برای تیم های منتخب شرکت کننده است.
این ایده بازار به همت مرکز تبادل فناوری ایده ‌بازار امیرکبیر و باحمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از فعالان حوزه سرمایه گذاری و صنعتی، برگزار می شود.
مهلت ارسال طرح و شرکت در فرآیند تیم سازی  در این ایده بازار تا ۱۵ دی ماه است.
همچنین با توجه به تجربه رویدادهای پیشین و اهمیت تیم سازی صحیح، در این رویداد، با ایجاد فرآیند تیم سازی، شرایط برای این امر فراهم شده است. در این رویداد فناوران، صاحبان ایده و حتی شرکت ها می توانند با شرکت در فرآیند تیم سازی، نیرو و هم تیمی متناسب با نیاز و اهداف خود را جذب کنند.
افراد دارای تجربه، مهارت و علاقه در حوزه رویداد نیز می توانند با ثبت اطلاعات خود، جذب تیم های فناور شوند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ارسال طرح، شرکت در فرآیند تیم سازی، حمایت از رویداد و همچنین اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری، به تارنمای رویداد به نشانی cosmetic.ideasbazaar.ir مراجعه کنند.