برگزاری مسابقه کتابخوانی «حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه»

 | تاریخ ارسال: 1400/10/8 | 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، سید علی محمدپور از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با موضوع زندگانی آن بزرگوار توسط سازمان جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر خبر داد.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: هم زمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، کتابی از انتشارات بنیاد خیریه حضرت زهرا (س) با عنوان «حضرت فاطمه زهرا الگویی برای همه» که برگرفته از سخنرانی­ های مرحوم حضرت آیت ا... ضیاءآبادی می باشد، برگزیده شد.
محمدپور ادامه داد: در این کتاب که حاصل سخنرانی های متعدد آیت... ضیاء آبادی با موضوع زندگانی آن حضرت می باشد، بخش هایی با عنوان، نژاد آسمانی حضرت زهرا (ع)، فضایل و صفات حضرت زهرا (ع)، شخصیت حضرت زهرا(ع) در کلام خدا، نقش الگویی حضرت زهرا (ع)، حضرت زهرا(ع) و سیاست و حضرت زهرا(ع) و شهادت مطرح شده و سعی شده است که نگاهی بسیار گذرا به بخش های مختلف زندگی آن حضرت داشته باشد.
محمدپور در ادامه خاطر نشان کرد: اساتید، کارکنان، جهادگران و دانشجویان محترم در دانشگاه­ های سراسر کشور می توانند برای تهیه این کتاب و شرکت در مسابقه آن، به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس jd_aut مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر از صفحه اطلاع رسانی این رویداد در سامانه رویتاب جهاد دانشگاهی به آدرس roytab.ir/fatemieh۱۴۰۰ بازدید نمایند.