دیدار مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر باخانواده معظم شهید «شکاری»

 | تاریخ ارسال: 1401/11/19 | 

مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با خانواده معظم شهید شکاری  دیدار و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعی امیرکبیر : آقای علیرضا توانا مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های معزز ایشان در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا دانست  و افزود؛ امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را درراه حفظ میهن فدا کردند  و عزت، افتخار و سربلندی  را برای ملت ایران و انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان دانشگاه افتخار و تکریم و قدردانی از این عزیزان پیروی از آرمان های شهداست .
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد : آرامش امروز جامعه حاصل خون شهدا و صبوری خانواده های معزز آنان است ما مدیون شهدا هستیم و راه شان را ادامه خواهیم داد.
حجت الاسلام رحیم لو معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دیدار گفت : دیدار با خانواده معظم شهدا یک توفیق بسیار بزرگ برای ما است ؛ با توسل به قرآن و داشتن بصیرت و با انجام کار جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر، ادامه دهنده راه پر افتخار شهدای گرانقدر هستیم.
در این دیدار مادر،خواهر وداماد این شهید معزز و جمعی ازکارکنان اداره فرهنگی، نهادرهبری ،دانشکده ها ومراکزآموزشی و دانشجویان هیأت رهروان شهداحضور داشتند.
شهید علی شکاری از دانشجویان دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۶۷ در منطقه کردستان به فیض شهادت نائل آمد.روحش شاد و راهش پر رهرو باد.