فرمها و درخواستهای مقطع کارشناسی

 | تاریخ ارسال: 1398/10/11 | 


فلوچارت تطبیق واحد زمان فارغ التحصیلی (لازم به ذکر است در حال حاضر فرایندها حضوری است)

راهنمای فارغ التحصیلی ۲۹ آذر ۱۴۰۲

بررسی اولیه تطبیق واحد فارغ التحصیلی دانشجویان علوم کامپیوتر (همه ورودی ها)

بررسی اولیه تطبیق واحد فارغ التحصیلی مطابق با چارت ۱۳۹۹

بررسی اولیه تطبیق واحد فارغ التحصیلی مطابق با چارت قبل از ۱۳۹۹

فرم تطبیق واحد فارغ التحصیلان


رویه جدید حذف اضطراری

راهنمای مراحل ثبت درخواست اصلاح کارنامه فارغ التحصیلی

فرم درخواست آموزشی

 

رویه صدور گواهی اشتغال به تحصیل از طرف دانشگاه یا دانشکده
 

گواهی اشتغال به تحصیل (صادره از دانشکده)
 

گواهی معدل
 

فرم مرخصی تحصیلی

قوانین و فرم اخذ درس معرفی به استاد
 

فرم اخذ کهاد ۳۰ واحدی
 

فرم اخذ ماژول ۱۵ واحدی از دانشکده های دیگر
 

فرم اخذ درس میهمان بین دانشگاهی (برای دروس با هم پوشانی بالای ۸۵%)
 


فرم مجوزعدم رعایت پیش نیاز/ همنیاز با مجوز معاون آموزشی (برای دانشجویان ورودی ۹۴ و ماقبل)
 

آیین نامه جدید اخذ درس بدون رعایت پیشنیاز برای دانشجویان ۹۵ به بعد
 

فرم اخذ درس به صورت دستی پس از پایان حذف و اضافه (برای دانشجویان زیر کف واحد ۱۲ تایی برای ورودی های ۹۵ به ما بعد)

فرمت تهیه گزارش کارآموزی

 

قوانین و فرم ادعای فارغ التحصیلی
 

آیین نامه اخذ پروژه کارشناسی و فرمهای مربوطه
 

قوانین و فرم درخواست حذف غیبت امتحانی یا کلاسی (دانشجویان قبل از ۹۱) .
 

فرم درخواست کارت دانشجوئی المثنی
 

فرم درخواست خروج از کشور
 

فرم درخواست ادامه تحصیل
 

فرم و مراحل انجام کار تغییر آدرس
 

فرم درخواست انصراف از تحصیل
 

فرم تسویه حساب برای فارغ التحصیلان
 

فرم تدریس یاری
 

فرمهای مربوط به اخذ درس پروژه کارشناسی
 

فرم تائیدیه شرکت در برنامه های بین المللی (فرمت word)
 

فرم تائیدیه شرکت در برنامه های بین المللی (فرمت pdf)

فرم جدید معرفی به استاد

شرایط جدید تغییر رشته  از ۱۴۰۱ به بعد

 راهنمای ثبت درخواست حذف اضطرای در سامانه سما از ۱۴۰۲ به بعد

راهنمای شرکت در برنامه تبادل دانشجو با دانشگاه های خارج

فرم تمدید سنوات (تعهد نیم سال نهم)

فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان کنکور ارشد



 


 




 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 15459 بار   |   دفعات چاپ: 2856 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر