کتاب " تصفیه پساب‌های صنعتی با فناوری کلاسیک واکسایش پیشرفته "

 | تاریخ ارسال: 1398/12/7 | 

کتاب " تصفیه پساب‌های صنعتی با فناوری کلاسیک واکسایش پیشرفته "توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر‌ به چاپ رسید.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، کتاب " تصفیه پساب‌های صنعتی با فناوری کلاسیک واکسایش پیشرفته " تالیف دکتر عارف شکری ، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ رسید.
در پیشگفتار این کتاب آمده است:
  " گسترش صنعت و توسعه فعالیت انسان در بخش‌های مختلف زندگی در سال‏‌های اخیر سبب ورود آلاینده‌های مقاوم و غیر قابل تجزیه بیولوژیکی به محیط زیست به ویژه منابع آب شده است. این آلاینده‌ها توسط روش‌های کلاسیک به میزان مورد نیاز قابل حذف نبوده و این روش‌ها به‌طور عمومی‌آلاینده‌ها را از یک فاز به فاز دیگر منتقل می‌کنند، لذا استفاده از فرایندهای جدید که بتواند آلاینده‌ها را به‌طور کامل تخریب کرده و آلودگی ثانویه نداشته باشد، ضروری خواهد بود. از جمله فرایند‌های مهم نوین در تصفیه آلاینده‌های نو ظهور فرایند‏های اکسیداسیون پیشرفته می‌باشند. یکی از مهم‌ترین مشکلات به ویژه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت کارهای پژوهشی خود کمبود منابع فارسی لازم جهت توضیح و تفهیم فرایندهای اکسایش پیشرفته است، لذا امید است تالیف این کتاب بتواند برای دانشجویان و متخصصین این رشته مفید واقع شود. مطالب این کتاب برگرفته از سال‌ها کار آزمایشگاهی و تحقیق روی پساب صنایع مختلف می‌باشد. از همکاران وخوانندگان محترمی که با ارسال نظرات ارزشمند خود به آدرس aref.shokri۳gmail.com اینجانب را در رفع مشکلات کتاب کمک می‌کنند، پیشاپیش تشکر و قدردانی می‌نمایم"
شایان ذکر است این کتاب در چهار فصل، ۳۱۲صفحه و به قیمت ۳۸۰.۰۰۰ریال به بازار کتاب عرضه شده است.
علاقمندان میتوانند کتاب مذکور را از طریق فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات جهاددانشگاهی امیرکبیر واقع در خیابان حافظ جنب درب اصلی دانشگاه و یا فروشگاه اینترنتی انتشارات به آدرس jdamirkabir.ac.ir/shop  ؛ خریداری نمایند.