کتاب " روش های پیش تحکیم و بهره گیری از تجهیزات مکانیزه، برای اجرای تونل در زمین های سست"

 | تاریخ ارسال: 1399/3/18 | 
کتاب " روش های پیش تحکیم و بهره گیری از تجهیزات مکانیزه، برای اجرای تونل در زمین های سست"توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر‌ به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، کتاب " روش های پیش تحکیم و بهره گیری از تجهیزات مکانیزه، برای اجرای تونل در زمین های سست" تالیف مهندس محسن هدایتی فر، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ رسید.
در پیشگفتار این کتاب آمده است:

  " با توجه به فعالیت گسترده و رو به افزایش شرکت جنرال مکانیک در پروژه های مختلف و متنوع مهندسی، پیاده سازی سیستم ثبت و به کارگیری دانش فنی و تجربیات ارزشمند پروژه های این شرکت امری بسیار ضروری است .روش های پیش تحکیم و بهره گیری از تجهیزات مکانیزه، برای اجرای تونل در زمین های سست از تولیدات مدیریت دانش شرکت جنرال مکانیک است که در برگیرنده مطالبی در باره معرفی انواع روش های نوین در حفاری و ساخت و ساز تونل در محیط های سست و شهری، مزایا و...  می باشد و با استفاده از برخی تجربیات اجرایی شرکت جنرال مکانیک و منابع روز دنیا (داخلی و خارجی)، تکمیل و غنی شده است."
شایان ذکر است این کتاب در دوازده  فصل، ۳۱۲ صفحه و در تیراژ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۴۶۰۰۰۰ریال به بازار کتاب عرضه شده است.
علاقمندان میتوانند کتاب مذکور را از طریق فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات جهاددانشگاهی امیرکبیر واقع در خیابان حافظ جنب درب اصلی دانشگاه و یا فروشگاه اینترنتی انتشارات به آدرس jdamirkabir.ac.ir/shop  ؛ خریداری نمایند.